referat

referat 11-01-2017

Referat af bestyrelsesmøde den 11/01-2017

Deltager: Henning, Jørgen, Peter og Bettina

Referent: Bettina         Ordstyrer: Peter                                     Referat fra sidst: godkendt

Post ved formanden:

Fra Anja og Laura: der kommer kopier med skemaer og vejledninger om lovliggørelse af de haver der har udfordringer omkring spildevand og afstand til skel, hver have med udfordringer får kopier rettet til dem.

Havelodsselskab kontakt udvalgsmøde: Kort resumé---- referatet bliver sat op når det kommer.

Foreningsudflugten bliver i år den 12 august, de vil arbejde på at det bliver en tur med å-fart til den fynske landsby, kaffe på Sortebro kro og spisning på Fangel kro. Der blev nedsat en arbejdsgruppe som skal kigge på mulighederne for at få andre tagløsninger end sadeltag. Podnings kursus bliver 1 april i Rødegårdsløkken.

Haverne bliver bedømt i juni i år, da Jeremy Dean har fået ønsker om det, grundet at haverne er flotter i juni end i juli.

Byggeansøgninger:                                                                              Haver til salg/solgte:

Godkendt ansøgning have 84                                                                            Have 79 solgt

Have 92 til salg

Have 97 til salg

Kassereren:

Have 35- ligger ved fogedretten efter at de havde sendt alt retur fordi ejeren er forsvundet, sendte de oplysninger jeg har retur til fogedretten. Har intet hørt, kassereren følger op på det.

Aktuelle fokusområder:

-         Den 7/2-2017 kl 18:00 Sct. Hans skole

-         Generalforsamling

Border skal sættes op

Hentes drikkevarer, sandwichs

Kopier laves

-         Beretning

Henning og Jørgen kommer med input inden 14 dage til formanden.

-         Vand og kloak til toilettet:

Henning finder tre kloakmester og får lavet tre tilbud inden den 3/2-2017, Jørgen hjælper.

Næste bestyrelsesmøde den 31/01 - 2017       kl. 19:00   lokaler: Foreningshus

Kære bestyrelse jeg ønsker en tillægshave. Hvordan og hvorledes bærer jeg mig ad med at få det? Nogle beviser på love og regler?Eller er der uskrevne regler?

Tak for en helt fantastisk sommerfest 2019...