Bestyrelsesmøde 14-05-2020

Referat Bestyrelsesmøde 14-05-2020

Referat Bestyrelsesmøde d. 14 Maj 2020

 

 

Tilstede: Anders, Dorthe, Per, Bettina, Kirsten, på video som fungere fint.

Afbud fra Lene

 

Referent: Kirsten Ordstyrer: alle

 

Formanden: intet nyt, det lader til vi åbner mere op, ingen generalforsamling i år det bliver

næste år 2021.

 

Ordinært generalforsamling 16 februar 2021.

 

Kasserer: Der har været en del problematikker omkring Post Nord fordi vi har overgået til betalingsservice.

 

Haver til salg/solgt:

Have 40 solgt Velkommen til Amed

Have 33 solgt Velkommen til Ole og Najda

Have 31

Have 50

Have 89 køber fundet

 

Fældning af frugttræer kun efter aftale med bestyrelsen. Beskæring er tilladt.

 

Aktuelle fokusområder:

 

1. Hvor lang er vi med mobil taletids telefon ? Der er kommet SIM kort, Bettina ligger datoer op i drevet, så alle kan skrive sig på lørdage med telefonpasning og træffetid.

Der nyt nummer: 50 11 80 02 Telefonen er åben hver lørdag 10.30 -13.00

 

2. Grøn container til haveaffald bliver en ny måde: der bliver afmærkning på den store parkeringsplads, hvor der kan afleveres haveaffald hele året.

Odense kommune kommer og henter med grab al haveaffald. Bestyrelsen sørger for bestilling af tømning.

 

3. Havedage, hvem tager hvilke dage ? Dorthe og Kirsten d. 20 juni. D. 5 september

Anders og Bettina. D. 31 oktober Anders og Per. Efter kl. 12 deltager alle undtagen

Kirsten. Hygge fra kl. 12 med grill (hvis det er tilladt) i samarbejde med festudvalget.

 

4. Dagsorden, referat - kan det gå på skift ? Det er vedtaget at det går på skift, både at

lave dagsorden og skrive referat. Dorthe tager d.10 juni kl. 19.30 Dagsorden må gerne ligge på drevet 14 dage før.

 

5. Festudvalg og hvordan gør vi med fest i år ? Bettina skriver til festudvalget, hvilke tanker der er om fest i år ?

 

6. Ide; at lave en oversigt over bestyrelsens faste opgaver hen over året og en plan for fordeling på posterne. Bettina laver et årshjul, alle opgaver bliver skrevet ind, det bliver tydeligt med opgaverne.

 

7. Aktivitetskalender, bliver en del af årshjulet.

Havevandring tirsdag d. 7 juli kl. 19.30, vi mødes på parkeringspladsen.

Havevandring søndag d. 11 Oktober kl. 10.00 på den stor parkeringsplads.

Vi kigger efter vedligehold af haverne, mm. nærmere

besked i tavlerne.

 

8. Møder resten af året hvad gør vi og hvordan? Vi fortsætter med video indtil det ikke giver mening mere.

 

9. Forspørgelse omkring æresmedlem status. Det skal stilles til forslag på næste generalforsamling.

 

10. Affaldscontainer: Der kan hentes spande til ny sortering, der er 1 grøn spand og start sæt, (vejledning medfølger) Kan afhentes lørdage d. 16 maj D. 23 maj. d. 30 maj mellem 11-12 på den store parkeringsplads ved containeren.

Det er yderst vigtig at sortere rigtigt, slå knude på poserne - de grønne poser er til madaffald.

Hvis det ikke overholdes er der store bøder til foreningen = medlemmerne.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

11.11 | 10:24

Her er lige et link hvor i kan se billeder af have 116 på gang 1A
https://photos.app.goo.gl/tog5LX4nAYG4WeZ28

...
19.10 | 13:17

Tror ikke dette hører til her på siden?

...
09.10 | 09:27

Vi øger din synlighed effektivt på nettet, tjek vores tilbud i dag! http://www.softnetium.pl/

...
11.03 | 02:42

Se under foreningens vedtægter her på hjemmesiden

...
Du kan lide denne side