Bestyrelsesmøde referat 19-5-19

Referat af bestyrelsesmøde den 19-5-2019

Deltager: Kirsten, Anders, Dorthe, Per og Bettina Referent:Bettina

Ordstyrer: Kirsten

Referat fra sidst:

Vandposten på gang 2 bliver fra Jensen og Petersen, tilbuddet der blev bestemt på 2. ekstraordinær
generalforsamling .


Tanken er bestilt og låse dæksel er ved at findes, Per rykker for datoer.

Formanden:

Green team: vi vil stille krav om at der bliver fræset langs hække omkring første maj.
Der er pt. et rotteproblem, mortalin er på sagen.

Indbydelse om udflugt d. 15/6-2019 til bestyrelsen, pt. ikke nogen der kan denne dato.
Ref. repræsentantskabsmødet kan læses på hjemmesiden og tavlerne.

Kassereren:
- Pt. mangler 18 at indbetale haveleje. Der har været returpost af 12 girokort. De er sendt afsted
igen til rette modtager.

Regnskabet ser fornuftigt ud og kan bære de udgifter der er planlagt.

Byggeansøgninger:

- Have 79 bedes om at præcisere byggeansøgning og hjælp kan hentes ved bestyrelsen til dette.

Haver til salg/solgte:

- Have 118 er stadig til salg
- Have 110 er overdraget til foreningen og skal på auktion.
Dette sker når den er vurderet, dette sker i slutningen af maj start juni.

Aktuelle fokusområder:

1: Aflæsning af jord, haveaffald og andet i skoven ved p-pladsen

- Dette er ikke tilladt. Altså STRENGT FORBUDT!!

2: Reoler i container- evt. bedroller til vigtige historiske papir. indkøb

- Vi laver en arbejdsdag for bestyrelsen, hvor vi sortere og rydder op i containernen

3: læringspunkter fra den ekstraordinære generalforsamling

- Ordstyreren/dirigenten har retten til at stoppe punkter på generalforsamlingerne, og kan bede
medlemmer der ikke overholder god ro og orden om at gå. Det kræver at man er på
lejekontrakten og/samlevende med den på lejekontrakten for at have tale og stemmeret til

generalforsamlinger jvf § 11.1 i vedtægterne. Hvis man ikke kommer til tiden for
generalforsamlingen kan man ikke deltage.

4: Bistade i foreningen

Der er nu en biavler i foreningen, dette opslås i foreningens tavler og på hjemmesiden.

5: Festudvalg
 Intet nyt

6: Årets aktivitetskalender.

- Fælles arbejdsdage 22/6- 2019 gang 1 og gang 4 Tovholder Kirsten, Dorte og Bettina
 31/8-2019 gang 2 og gang 3 Tovholder Per, Kirsten, Anders og Bettina
 21/9-2019 Fælles for alle gange Tovholder Bettina, Anders

Der kommer indbydelse i tavler og på hjemmesiden, hvor det vil fremgå hvad der er af fælles
ting der har behov for at vi tager os af.

- Container dato 21/6-2019 -5/7- 2019
 20/09-2019-4/10-2019

- Mostdag: August og oktober datoer følger

- Havevandring datoer, hvad ser vi efter opslås i tavlerne inden vi går rundt.
14/07- 2019 kl 15:00
12/10-2019 kl. 10:00

7: Bettina har fået et skab, som kan stå i fælleshuset til f.eks. mapper og printer.
- Anders hjælper med at hente.


8: Nøgler til fælleshus, container og skur

- Da der er forsvundet en nøgle skal vi have kodet låse-cylindrene om, herefter bliver det sådan at
man skriver under på at have modtaget en nøgle og hvis den bortkommer hæfter man for en
omkodning af låse-cylindrene og nye nøgler.


Næste bestyrelsesmøde den 18/08-2019 10:00 lokaler: Fælleshuset.

 

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

11.03 | 02:42

Se under foreningens vedtægter her på hjemmesiden

...
05.03 | 18:34

Kære bestyrelse jeg ønsker en tillægshave. Hvordan og hvorledes bærer jeg mig ad med at få det? Nogle beviser på love og regler?Eller er der uskrevne regler?

...
22.12 | 16:02

Glædelig Jul alle sammen.

...
20.08 | 08:20

Tak for en helt fantastisk sommerfest 2019...

...
Du kan lide denne side