Referat fra festudvalgsmøde den 26 Juli 2019

 

Referat – Festudvalgsmøde 23-07-2019

Deltagere: Henning, Elsebeth, Malene, Bettina, Anders

Dirigent/referent: Anders

 

Dagsorden:

 

  1. Grisen?

  2. Tilbehør?

  3. Kylling?

  4. Musik?

  5. Telt?

  6. Tilmldinger?

  7. Spnsorgaver?

  8. Beholdning Vin/øl mm.?

  9. Hjælpere til organisering af festen?

  10. Deco lys/strøm mm?

  11. Borde stole?

  12. Andet?

 

  1. Er der fundet en gris og en som kan grille den/skære den ud.

    Malene: Grisen er bestilt, og det er der styr på vi mangler bare tilmældingerne. Sidste frist for tilmældinger er den 5 August. Hvor antal skal sendes til dem der kommer og laver grisen.

  2. Hvad med tilbehør? Vi aftalte at det køber vi selv ind og sørger for, vi må lige organisere hvor meget, og hvem laver hvad, når vi ved hvor mange der kommer.

  3. Kylling så der er lidt varierat?

    Malene: Det kan bestilles kylling ved den samme grilmand, det var ikke noget problem, de skulle bare vide hvor mange.

  4. Musik?

    Elsebeth: Musik er bestilt, og det bliver den samme som sidste år, da vi syntes han var rigtig god.

  5. Telt?

    Henning står for teltet, og vi hjælper, med at rejse det dagen før festen, og spørger om der er nogle der gerne vil hjælpe med til det.

  6. Anders: Har der været nogle tilmeldinger?

    Henning: Der er nogen der har købt bilet, og der er andre der har bestilt bilet.

  7. Sponsorgaver?

    Elsebet/Anders: Det var en stor sucess, vi har samlet mange sponsorgaver, og prøver selfølig at samle nogle flere. Der var nogen steder vi skulle vende tilbage til efter festen.

  8. Festudvalgs beholdning af vin/øl? Der er en del rødvin, og det kan vi sælge til festen

    Der blev aftalt at lave 10,-kr. Bar med øl og sodavand, og 15,-kr. For vin, og snakket om mulig køb af en flaske for 60,- kr. Der blev snakke om bar vagt, og det er noget vi må hjælpes med, og skiftes til.

  9. Hjælpere til at stille telt op, og dække borede mm.? Det sørger vi også selv for.

  10. Deco Lys/strøm til festen, hvad gør vi?

    Anders: nogen har klippet stikket af ved pavilionen, så vi må skaffe en forlægerledning, med kraftstik, eller prøve at fikse det på en eller anden måde.

Henning: Vil gerne stå for at finde et nyt stik, og få det klar inden festen.

11. Borde og stole, hvem sørger for det? Henning har aftalt med Brian, og kontakter ham så snart vi ved hvor mange der kommer.

 

12: Andet: Hvad med duge og servietter.

Henning: Det skulle vi gerne have i kontaineren, så det følger vi lige op på.

Bettina & Malene, sørger for at køe drikkevare der mangler.

Smør/Hvidløg og flyyt, finder vi ud af når tilmældings fristen udløber.

Sponsorgaver indpakning, og hvordan bilet lotteriet skal forgå:  Det sørger Elsebeth for at organisere, så det ikke kommer til at tage for lang tid at dele alle gaverne ud.

Nyt oplæg på tavler og hjemmeside?

Anders sørger for at gøre tilmældingsfristen mere synlig, og opdatere hjemmesiden med

en mere synlig dato for sidste frist, den 5 August.

 

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

11.03 | 02:42

Se under foreningens vedtægter her på hjemmesiden

...
05.03 | 18:34

Kære bestyrelse jeg ønsker en tillægshave. Hvordan og hvorledes bærer jeg mig ad med at få det? Nogle beviser på love og regler?Eller er der uskrevne regler?

...
22.12 | 16:02

Glædelig Jul alle sammen.

...
20.08 | 08:20

Tak for en helt fantastisk sommerfest 2019...

...
Du kan lide denne side